| 2021 YAZ DÖNEMİ FİİLİ STAJ'A BAŞLAMA TARİHLERİ |
| DÖNEM |
STAJ'A BAŞLAMA TARİHİ |
STAJ EVRAKLARINI ÖĞRENCİ İŞLERİNE TESLİM TARİHİ |
| TEMMUZ |
5 Temmuz 2021 |
01/06/2021 - 20/06/2021 |
| AĞUSTOS |
02 Ağustos 2021 |
01/07/2021 - 20/07/2021 |
| |
|
|
| 1- Staj evrakları, Staj defterinin içerisindedir. |
| 2- Staj defterini Adana Meslek Yüksekokulunun web sayfasından indirebilir ya da |
| A blok'un altındaki fotokopiciden temin edebilirsiniz. |
| 3- Staj defterinin içerisindeki belgelerden; |
| * Staj Başvuru Belgesindeki bilgiler (staj yapacak olan öğrenciye ve staj yapılacak |
| işyerine ait tüm bilgiler) doldurulduktan sonra öğrenci tarafından imzalanacak. |
| * İşyeri Staj Kabul Belgesindeki ilgili yerler öğrenci ve işyeri tarafından doldurulduktan |
| sonra İşyerine kaşeletilip imzalatılacak; ayrıca bu belgedeki Okul-Sanayi Koordinatörü |
| kısmı bölüm başkanına veya danışman hocaya imzalatılacaktır. |
| * Staj Ücretlerine İşsizlik Fonu Katkısı Bilgi Formunu; Öğrencinin staj yaptığı işyeri; |
| öğrenciye ücret ödeyecekse, işyerine ait bilgileri işyeri tarafından doldurulacak. İşyeri |
| ödeme yapmayacaksa bu belge doldurulmayacak, öğrenci işlerine teslim edilmeyecek. |
| 4- Öğrenci SGK'lı olarak bir işyerinde çalışıyorsa ve stajınıda çalıştığı işyerinde yapacaksa |
| Bölüm başkanı veya danışman hocasıyla görüştükten sonra, uygun görülmesi halinde |
| yukarıdaki belgeleri doldurmasına gerek yoktur. Sadece staj defterini dolduracaktır. |
| 5- Staj sırasında olası bir İŞ KAZASI durumunda okulumuza bilgi verilmesi zorunludur. |
| |
|
|
| Stajla ilgili Öğrenci İşlerinin Sorumluluğu sadece S.G.K giriş ve çıkış işlemlerini |
| yapmaktır. |
| |
| Stajla ilgi diğer sorularınızı DANIŞMAN HOCALARINIZ ile görüşebilirsiniz. |